Tuesday 23 August 2011

kuatkan dirimu yanna..

tinggal kurang seminggu semua umat Islam akan meninggalkan ramadhan..
syawa akan tiba utk meraikan kemenangan umat Islam yang telah melaksanakan perintah Ilahi..
Alhamdullillah..
dalam semua orang sibuk uruskan persiapan nk beraya..
tapi hati aku bergundah-gulana memikirkan kehidupan aku y bakal berubah..
aku dulu cuma seorang pelajar tingkatan 6 y rutin harian aku hampir sama setiap hari..
hidup aku dikelilingi rakan2 y sentiase bersama.. yela aku stay dekat hostel..
bagun, makan, mandi, main, pergi skola, blik skola, stdy. hampir semua bersama2..
walaupun mase aku masuk lower 6 rmai y xrpat dengan aku..
tapi akhirnya.. kami ibarat 1 keluarga..
gembira, sedih, yakut, marah.. semua bersama..
6 sept nie..
aku akan alami benda y sama aku rase mse mula2 aku jejekkan kaki aku di KE..
mencari rakan y ikhlas.
membiasekan diri dlm kehidupan seorang mahasiswi..
suasana y pasti berbeza sekali..
aku kne bljar sesuaikn dri dgn tmpat dan keaadaan..
kne sentiase bersedia dgn dugaan dan cubaan y akan hinggap padaku..
yang pentig jaga diri aku dr terhanyut dgn dunia luar..
aku kena jadi aku..
aku tetap aku..
aku.. IZZATY LIYANA ROMLEE !
semangat !

No comments:

Post a Comment